Zadanie 14. (3 punkty) W załączonym kodzie, w pliku zadanie-14.cpp, należy uzupełnić definicję klasy Figure oraz deklarację tablicy figures tak, aby program po skompilowaniu i uruchomieniu wypisywał na standardowe wyjście: The area of circle is: 3.14 The area of circle is: 12.56 The area of triangle is: 3 The area of triangle is: 6 The area of rectangle is: 6 The area of rectangle is: 12 The area of square is: 9 The area of square is: 25 Nie można modyfikować funkcji main() oraz klas pochodnych od klasy Figure. Należy dostosować klasę Figure i jej metody oraz tablicę figures do reszty programu. Zadanie 15: (5 punktów) Opracować program implementujący książkę adresową dla uczelni. Na uczelni mamy osoby, które są studentami albo pracownikami. Wśród pracowników mamy pracowników naukowych i pracowników biurowych. Poszczególne osoby mają następujące własności: * student: imię nazwisko nr telefonu adres e-mail indeks kierunek studiów * pracownik: imię nazwisko nr telefonu adres e-mail data zatrudnienia wynagrodzenie * pracownik naukowy imię nazwisko nr telefonu adres e-mail data zatrudnienia wynagrodzenie tytuł naukowy stanowisko * pracownik biurowy imię nazwisko nr telefonu adres e-mail data zatrudnienia wynagrodzenie funkcja Poszczególnym rodzajom osób powinny odpowiadać osobne klasy, tworzące drzewiastą hierarchię odzwierciedlającą rzeczywistość. W programie należy przewidzieć ogólną metodę, która wypisuje dane kontaktowe: imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail. Druga metoda powinna wypisywać wszystkie dane (własności) dla każdej klasy osób. W programie ma się znaleźć dokładnie jedna tablica, w której obiektami będą zarówno studenci, pracownicy naukowi jak i pracownicy biurowi. Program po uruchomieniu ma wypisywać najpierw dane kontaktowe dla wszystkich obiektów w tej tablicy, potem wszystkie dane szczegółowe dla wszystkich obiektów w tej tablicy Mile widziane rozwiązania wykorzystujące polimorfizm, abstrakcję i enkapsulację, w tym metody wirtualne, czysto wirtualne i klasy abstrakcyjne. Pełna swoboda nie krępująca kreatywności i pomysłowości. W załączonym pliku zadanie-15.txt znajduje się przykładowy wynik działania programu. Rozwiązaniem zadania jest kod źródłowy programu napisanego w C++ umieszczony w pliku o nazwie zadanie-N.cpp, gdzie N to numer zadania. Pliki przesyłamy jako zwykłe załączniki do odpowiedzi na tę wiadomość. Programy muszą kompilować się kompilatorem gcc 8.5.0 bez dodatkowych bibliotek. Ostateczny termin nadsyłania prac (deadline): 2025-05-18 23:59:59 EET Materiały do zajęć: http://math.uwb.edu.pl/~mariusz/ MZ