Rysunek 1: Przykład użycia \includegraphics{figure1.eps}. Rysunek 2: Powiększanie \includegraphics[scale=2]{figure2.eps}.

Rysunek 3: Pomniejszanie \includegraphics[scale=0.75]{figure3.eps}.

Rysunek 4: Przykład użycia importu grafiki ze skalowaniem i obrotem \includegraphics[angle=60,origin=c,scale=1.5]{figure4.eps}.

Rysunek 5: Przykład użycia importu grafiki ze skalowaniem do ustalonej szerokości \includegraphics[width=9cm]{figure4.eps}.

Rysunek 6: Kilka obrazków, ale jedna bitmapa.

Rysunek 7: Obrazki obok siebie.  Rysunek 8: Obrazek z prawej.

Rysunek 9: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Rysunek 10: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum placerat lacus ut est vulputate tincidunt.

Rysunek 11: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum placerat lacus ut est vulputate tincidunt. Morbi eu mauris velit. Morbi sed mauris sit amet urna porta accumsan.

Rysunek (12)

Morbi eu mauris velit. Morbi sed mauris sit amet urna porta accumsan. Suspendisse id felis nec est imperdiet pulvinar eu iaculis erat. In rutrum consequat tellus, eget accumsan lacus semper sit amet. Lorem ipsum dolor

sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum placerat lacus ut est vulputate tincidunt.

Rysunek 13: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum placerat lacus ut est vulputate tincidunt.

Rysunek (14) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum placerat lacus ut est vulputate tincidunt. Morbi eu mauris velit. Morbi sed mauris sit amet urna porta accumsan.